
همیشه xa0می شنیدم که xa0خدا رو بشناسید . شناخت خدا xa0اثبات ایمانه xa0. با خودم میگفتم خوب چه حرفیه همه ما خدا رو میشناسیم . خدا کسیه که ما رو آفریده xa0بهمون نعمت داده xa0و و و اما سالها گذشت تا فهمیدم xa0اونچه تو تصور من بود xa0چیزی جز کلمات کلیشه ای نبود که xa0نسل به نسل بهمون xa0رسیده بود و خیلی ها ش چیزایی بود که تو کتابا خونده بودم و خیلی هاش هم xa0گفته های دیگران بود و من هم xa0به تبعیت ا ز شنیدها xa0همون حرفها رو ا...
ادامه مطلب