و من تنها با امید و توکله که دارم به پیش میرم . و اگه این دو نبودند من به چه حسابی می تونستم تو این راه پر از سختی پا بزارم . و چه بسا که مدتها پیش از این راه برگشته بودم . همش اعتماد و امید و توکلم به خدای مهربونه که میرم .
اسکاول شین تو کتابش میگه فقط توکل و امید داشته باش و حرکت کن میخواستم به این خانم اینجا بگم که خدایی غیر از اینها مگه چیز دیگه هم هست که انسان بخواد بهش توسل بکنه
حالا ائمه و دعا رو هم از نظر دور نمی کنیم .
اما حتی همون گناهکاره با کلی گناه امید توکل داره به خدا چون خودش می دونه جز خدا کسی نیست که بهش بتونه استغااثه کنه و دردش و بگه و مطلب دلشو بخواد . و امیدش به اینه که خدا مهربون و بخشنده است و می بخشه .
منم امید و توکلم به خودته خدا جون . خدایا خیلی جاها خوندم که گفتی بنده من کافیه بخواد خواستش پیشا پیش اماده است
خدایا در رحمتت و می کوبم به امید برآوریش . خدایا توکلم به خودته درگاه تو هم درگاه نا امیدی نیست .
یا غیاث المستغیثین ادرکنی .
ما را در سایت من و تنهایی ام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38