ما را در سایت من و تنهایی ام دنبال میکنید
برچسب: خدایا, نویسنده: بازدید: 21
سلام خدا جون بازم یه امتحان دیگه در اوج امید و توکل به خودت نمی دونم حکمت این امتحانت چیه معناش و نمی فهمم . هنوز کامل نفهمیدم که چه اتفاقی افتاده اما چون که شناختمت و باورت دارم نگران نیستم ته تهش اینه که حکمتت بر این تعلق نگیره که بعید می دونم چون همیشه گفتی بنده من از من بخواه تا اجابت کنم . منم خوندمت با تمام وجود خودت می دونی چی میخوام ازت و گفتی تلاش کن و من هم د من و تنهایی ام ...
همیشه می شنیدم که خدا رو بشناسید . شناخت خدا اثبات ایمانه . با خودم میگفتم خوب چه حرفیه همه ما خدا رو میشناسیم . خدا کسیه که ما رو آفریده بهمون نعمت داده و و واما سالها گذشت تا فهمیدم اونچه تو تصور من بود چیزی جز کلمات کلیشه ای نبود که نسل به نسل بهمون رسیده بود و خیلی ها ش چیزایی بود که تو کتابا خونده بودم و خیلی هاش هم گفته های دیگران بود و من هم به تبعیت ا ز شنیدها همون حرفها رو ا من و تنهایی ام ...